Hürriyet

26 Ocak 2017 Perşembe

'Dedi Ki'

Her kulaçta bu deryada haykırabilmek yol da olmak yola çıkmak, ve kaybolmak..

'Bilenlerle bilmeyenler bir olur mu? ' (Zümer 9)

Dedim ki; Çok yalnızım!

Dedi ki; Ben ki sana çok yakınım ! (Bakara 186)

Dedim ki; Sen bana yakınsın ama ben senden uzağım, keşke bende sana yakın olabilseydim.

Dedi ki; Rabbini sabah akşam yüksek olmayan bir sesle, kendi kendine, ürpertiyle, yalvara yalvara ve için için Zikret. (Araf 205)

Dedim ki; Allah'm bu da senin yardımını ister.

Dedi ki; Allah'n sizi bağışlamasını istemez misiniz? (Nur 22)

Dedim ki; Beni affetmeni çok isterim.

Dedi ki; Öyleyse Rabbinizden bağışlanma dileyin, sonra ona tövbe edin. Gerçekten Allah Esirgeyendir, sevendir. (Nur 22)

Dedim ki; Çok günahkarım, bu kadar günahla ben ne yaparım? 

Dedi ki; Allah'n kullarının tevbesini kabul edeceğini, ve Allah'n tevbeyi çok kabul eden, pek esirgeyen olduğunu hala bilmezler mi? (Tevbe 104)

Dedim ki; Allah'm defalarca tevbe edip tevbemi bozdum, artık yüzüm kalmadı.

Dedi ki; Allah aziz ve bilendir. O günahları bağışlayan ve kullarının tevbesini kabul edendir.            (Şura 25)

Dedim ki; Ya Rab bunca günahım var! Hangisinin tevbesini yapayım?

Dedi ki; Allah bütün günahları bağışlayandır ! ( Zümer 53 )

Dedim ki; Yine gelsem, yine beni bağışlar mısın?

Dedi ki; Allah'tan başka günahları bağışlayacak olan yoktur ! (Ali İmran 135)

Ve dedi ki; Şüphesiz ki temizlenenleri ve tevbe edenleri sever Allah ! 

Dedim ki; Ne güzelsin Ya Rab !

Dedim ki; Rabbim benim senden başka kimim var?

Dedi ki; Allah kuluna Kafi değil mi?  ( Zümer 36 )




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder