Hürriyet

25 Nisan 2016 Pazartesi

Dünya Her Şey İçinde

Evet sevgili okurlar..günler geçiyor sabahlar geceyi aydınlatıyor ve günler de uzuyor bahar geliyor ve yaz da geliyor.. insanlar büyüyor ama ilk başta doğuyor sonra okul du falandı derken bir şeyler oluyor ve bir de bakıyorsun ki yaşlılık falan. Ama Internet le birlikte büyürken de denk geldiğimiz olaylar oluyor yeni şeyler gördüğümüzde oluyor..geçenlerde okuduğum bir dergi de 'kimler insan' sorusu üzerine tartisma olmus ve şöyle devam etmiş kadınların yüce gönüllerde muhafaza edilmesi gereken eşsiz çiğ taneleri olduğu söylenmiş. Ilk duyduğumda inandım. Dedim acaba..Fakat üzerine biraz kafa yorunca anladım ki kadınlar yüce gönüllerde muhafaza edilmesi gereken eşsiz çiğ taneleri değiller. En azından hepsi degil benim için de öyle hepsi değil. Bazısı gecemizi aydınlatan bir ay, ama tamamı kesinlikle degil. Sonra tartismaj şöyle devam etmiş kesinlikle kadınlar da insan diye nokta koymuşlar. Ben buraya niye geldim bilmiyorum ama hayatta ki yaşam kaynaklarını düşündüm ne var dedim oksijen ve su bu arada bugün "yaşam" ın anlamı benim için biraz daha farkli onu da bir ara gerçekleşirse anlatırım. Neyse oksijen ve su dedik dünya da bol miktar da içine etmeye devam etmediğimiz sürece kıyamete kadar her ikisinde de var. Ama ne koyuyor biliyor musunuz..bu kadar bol olan şeylerin misal suyun telefon edip bize bir damacana su diyerek çağirmak ve para vermek...enteresan nasıl bir dünya olduk böyle..bunlarla birlikte yemek üreme ve uyku özellikle uyku Ben fazla uyumasam da uyku çok önemli değerli okurlar...ama uyumayın fazla hayat zaten geçiyor be ve her sey siz uyanık olduğunuz zaman dilimi için de oluyor dünya da yani kendi gördüğünüz o kadar ne acı değil mi..belki okurken diyeceksiniz ki ordan oraya ordan buraya yazmış bu ne falan ama diyin karşı çıkın yada okumayın ama başınızı kaldırıp olup bitene bakın.. ve dünya mız her şey içinde..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder