Hürriyet

29 Nisan 2016 Cuma

'Duvar'

Mutlulukta yazmak zorlaşiyor. Eli bağlanıyor insanin. Duvarin ötesini yaşiyor çünkü. Der sevgili bi abim bu sözü duyanlarda vardir. Son günler de hatta haftalar da bende böyleyim tabi ki. Belki de yazilarim daha iyi yada daha kötü ama mutlu olmaktan. Nazım Hikmet gibi biri bile yazamamış bi süre çünkü aşık olmus sonra hapis falan anca öyle yazmis. Neyse benim anlatacaklarım bununla ilgili değil zaten. Çevremiz dünya bunlarla ilgili bi Dört duvar arasina girdik gidiyoruz. Eskiden de böyleydi Ben ailemle 4 duvar arasinda yer orada konusur orada yatardik bazen hatta hala da öyle annem bu yemek sirasinda Biraz tabakta bisey kaldiginda falan arkandan ağlar derdi sanirim anneler cocuklarinin hep tok olmasini istiyor hatta annem suan bile Ben evde yemedigimde veya evde kalmadigimda sensiz yediklerimden bir sey anlamiyorum der ki yurt disina gidip geliyoruz Ben annemi o halde dusunemiyorum.. hatta eskiden de balik yedik diyelim üstüne su icirmezdi niye derdim canlanir derdi kucukken icmezdim tabi ama simdi soruyorum niye dedin öyle diye o da diyor ki su içip de karnın şismesin daha fazla ye diye öyle söyledim diyor. . vay be diyorum içimden.. ya konu aslinda bunlarda degildi. . hepimizin duvarlara bir sekilde hapsoldugundan bahsedecektim. Lakin yine aldi bir yerlere gitti kendini bu kağıt kalem. . Yine bir dergi de okuduğum bir söz den alinti yapayim duvarlarla ilgili; yüksek bir plazanin gölgesinde gerçek bir yas tutmanin ve aşık olmanin mümkün olmadigini biliyorum " der... Biz küreselleştikce duvarlar daha da daralacak. Oysa ki suriyeli bir kucuk kizin bir duvari yikik oda da küvette yıkanirken bulduğu neşeyi hic bir zaman bulamayacağız ve o yolda ilerliyoruz. Duvarlar insanlarin o insanlar bu dünya dan göçtükten sonra ki hikayelerini anlatir yenilere. Bu yüzden duvarlara iyi davranin dostlar. .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder