Hürriyet

19 Ağustos 2016 Cuma

' Bir Oda Dünya '

Az biraz fazla ülke gezdim, şehir gezdim, sokaklari caddeleri gördüm. Insanlari izledim. Renk, gökyüzü... yerin kat be kat altina girip farkli renklerle, gözlerle, yoksullarla uyudum. Yerin kat be kat üstüne çıkıp, farkli renklerle farkli gözlerle zengin varlikli kisilerle yolculuk yaptim. Herşeyin sonunda hic birşey olmadigini tekrar gördüm. Taniklik ettim, bulutlarla ve yıldızlarla. Her insana Bir meşkuliyet verilmiş ona kafasini dayayip ilgilendiğini gördüm. Paranin insanin tanrisi oldugunu gördüm. Varliklarin tek sahibinin Allah oldugunun unutuldugunu gördüm. Belki baska yerlere gittigimde daha farkli seylerde göreceğim. Ama Bir amacin olmadan Bir program altinda yaşayan gülen, ağlayan Insanlar acinasi haldesiniz. Gercek Bir amaç uğruna sadece kendinizi ailenizi değistirmek ugruna yaşamaktansa.. saniyesine bile etki edemediğimiz Dünya da. Bir yandan bakiyorsun tek öğün yemekle 1.5 l su ile bikac gündür yasiyorum. Aklima afrika da ki cocuklar geliyor asya geliyor 1$ altinda yasayan su bulamayan yemek bulamayan. Elbet Bir gün karanliğin ordulara gökten silinecek. Ve özgürlük, eşitlik Allah'n izniyle her insana gelecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder