Hürriyet

20 Ağustos 2016 Cumartesi

' Nada'ya Beograd '

Bu dünya da türklerin müslüman türklerin hala avrupa da dünya da korku izlenimini bir şekilde bırakmış ve koruyor olmasini bizzat yaşadım. Geçtiğimiz günlerde sırbıstan Belgrada gittim ve havaalanina iner inmez passport kontrolden geçmeden sizi yada türkiye den gelenleri bir kaç polis bir kaç sivil polis karsiladigina sahit oldum. Ve balkan polisleri gerçekten ürkütücü. Herkesle birlikte bende yürürken pasaportumu bile görmeden polisler beni kenara cekti ve beklettiler. Herkes cikti pasaportumu da görünce sorgu odasina götürdüler ve sakalliyim diye sanirim biraz da üzerime geldiler. Gittik odaya 2 bayan polis ve ben. Niye geldin?  Ne yapacaksin? Ne kadar kalicaksin? Ne kadar paran var? Diye bir cok soru sordular. Tabi Ben rezervasyon yapmamistim Bu yuzden iyice tuttular. Ne kadar param oldugunu flan söyleyince biraz duruldular. 1 saat sonra pegasus ile bir arkadasimin gelecegini ve bikac gun kalip diğer balkan ülkelerine gidecegimizi söyledim. Arkadasin gelene kadar burada kalicaksin dediler. Sonra ciktim Tabi ama enteresan bir anı oldu bende. Kücücük ülkelerinde geri kalmis zavalli ülkelerinde böyle bir seyi yapabiliyor olmak..garip. yada tr pasaportumuz müslüman oldugumuz icindir belkide.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder