Hürriyet

28 Aralık 2015 Pazartesi

Aşk nedir abi?

Bir gün kendi başıma çıktığım bir yolculukta bir sahil kıyısına geldim. Deniz in dalgaları kulaklarım da, rüzgarın soğukluğu tenimde, kuşların sesleri kulaklarım da tam o sırada bir ağaç kocaman bir çınar ve altinda bir çay ocağı. İçim o kadar oraya gidip oturup çay içmek için kıpır kıpır ederken fazla oyalanmadan gittim ve oturdum. 50 yaşların üzerinde bir amca geldi çay verdi. Gözlerinin altı dolu ve mor du etrafta kimse yoktu dedim bir çay daha getirir misiniz? Kimse yok tabi ki adam şaşırdı ama getirdi koydu. Dedim bu senin içindi gel otur lütfen. Neyse biraz muhabbet biraz anılar derken amcaya sordum Aşk nedir?
Amca: bir program da duydum ondan sonra aradığım cevabi buldum. dedi tabi bende meraklandim bekliyorum. Sonra devam etti 'Aşk bilenlerin sustuğu bilmeyenlerin konuştuğu şeyin adıdir'. Bende o zamana kadar aradığımı buldum cevapta. Kim bana aşk'ı böyle tarif edebilir ki?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder