Hürriyet

27 Aralık 2015 Pazar

Garip Hikaye'm

Güzel arkadaslar, iyi insanlar, kötü olmadıklarını ama iyi olduklarini da düşûnmeyen arkadaslar hastanedekiler, ölmek üzere olanlar hepinize selamlar.
Kapitalizmin benim gözümde terörizm olduğunu anladığınızı düşünüyorum. Aman bu sefer o konulara girmeyeceğim. Bugun sabah moda sahile gittim elime aldım sütlü kahvemi aylardan aralık olmasina rağmen hava da ten üşütmeyen bi sıcaklik üzerimde siyah beyaz bir oduncu gömleği oturdum çimenlere çantamdan çıkardım ders notlarimi ve aldığım kahvaltilik kalper nutella peynirleri çıkardım bir de vişne reçeli ve bir yanımda da sigara var tabiki. Kahvemi yudumlayıp sigarami yaktım tam o sırada bir kiz geldi yanima birden oturdu ateşimi istedi bende atıştırabilir miyim dedi gözlerime baktı elimde ki bi dilim ekmeği aldi kendi bir seyler sürüp yiyecek sandim vişne reçelini sürdü bana uzattı Ben tam alicaktim ki birazini üzerime düşürdü parmagiyla reçeli temizledi özür diledi, gözlerime baktı sigarasini içine çekti dumanini bana üfledi ismimi söyledim tanışmanin ne önemi var dedi bi sigara daha yakti sonra yaktığı sigarayi bana verdi bende içmeye basladim elimde ki kahveyi aldi gözlerime bakti hava ne kadar güzel dedi hirkasini çikardi yine gözlerime baktı hırkasini bana verdi dudaklarina kırmızı ruj sürdü siyah beyaz oduncu gömleğimin yakasını öptü gözlerime bakti Aşk dediğin gömleğinin yakasındaki dudak 'izlerinden' ibaret dedi hırkam ve ruj izim sende kalsin dedi ve gitti..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder