Hürriyet

29 Aralık 2015 Salı

sözde'Adil dünya girişimi'

Merhaba arkadaslar bugün ki yazımda çok saygıdeğer kişiler olduklarını zanneden kendilerini düşünen başka pencereleri açmaya güçleri yetmeyen bir kesimden bahsedicem. Başlıktan da bazılarının anlayacağı sözde 'adil dünya' ya girmek bile bir referansla anca oluyor. Ben istanbul üniversitesinde öğrenciyim böyle bir program vardı ve katıldım. Herkes jilet gibi gelmiş bir çoğu hepsi değil bir çoğu birilerine kapak atayim birilerine kendimi göstereyim amacı taşıyan kişilerin olduğu bir kesim. Ben tabiki neysem öyle gittim oraya hatta star gazetesinde yazan bir abimiz beni görünce şaşırdı falan tanıştık sohbet ettik. O da bu durumdan rahatsiz ama oda artik onlar gibi olmuş. İnsanoğlu neyle uğraşırsa yakin zaman da öyle olur kendisi de. Bana referans olacağını kesin katilmam gerektiğini söyledi. Başlarda sıcak baktım lakin sonralarda yok abi dedim bir kişi daha bu dünya da yok olmasin dedim ve gitmedim. Kendileriyle öyle çelişen bir ortam ki yazık dedim yazık ki bazı görüşlerde onlarla ayni tarafda kalıyorum. Ama biliyorum ve inaniyorum ki kendilerini öyle ortalamlarda bir şekle bürünüp biseyler içinde göstermeye çalışanlar kadar adil değil de aciz insan ırkı yoktur. Tabi ki de hepsi değil üstüne alınan alınsın 😊

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder