Hürriyet

7 Haziran 2016 Salı

' 7 Haziran Laneti '

Merhabalar arkadaşlar çok enteresan üzücü bir gün yaşadık bugün malesef. Bende o olayin olduğu yerin tam ortasindaydim. Kendi adıma bir kaç dakikayla kurtulduğum ama başkaları adına bir kaçiş kurtuluş olamadi malesef. Sabah 9 da sınavım vardı 7 de uyandım bir kaç dakika kendime geleyim derken deprem oldu 07.06 da 2sn sürdü ama sandım apartmana kamyon falan girdi öyle bir sarsıntiydi bursa da olmuş biz de etkisi öyle oldu ve çoğu kişide hissetmemiş. Evden ciktim metroya binerken cüzdanımı evde unuttuğumu farkettim 07.20 de eve geri döndüm cüzdanımı aldım 07.50 de maltepeden metroya bindim. 08.35 de ise marmaradan indim her istanbul üniversiteli öğrenciler gibi vezneciler metrosuna geçtim. 08.40 da vezneciler 6 katli bi metro durağı ilk katı geçip ikinci kata dönerken sağlam bi ses geldi birinci kattaki merdivenler tavan falan yere düşmüş ama biz o sira metroyla ilgili bi sorun sandik ve devam ettik. Cikişa gelince oranin da çöktüğünü gördük polisler ve güvenlik görevlileri cikmamiza izin vermiyordu. Arkadasim cikmayalim falan derken Ben çantamı başima bağladim ve koşarak çıktım arkami bi döndüm polisler çatişiyor hemen uzaklaştım etraf cam pencere duvar hep yerlerde bomba olduğunu metrodan çıktığımızda anladık..insanlar ağliyor kaçıyor polisler ambulanslar geliyordu.. daha önce sultanahmetteki patlamada tramvaydaydim bunda ise metroda hayırlısı artık...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder