Hürriyet

6 Haziran 2016 Pazartesi

'Teravih 1'

Iyi geceler değerli okurlar... bugün bu yıl ki ramazan ayının ilk teravihini kıldık. Küçüklüğümden beri gittiğim cami ye gittim yine. Mahallelerde ki evler çoğaldıkça camilerin cemaatleri de değişti haliyle. Bugün bir baktım tanıdık yüz sayısı 10 kişiyi geçmiyordu bi yandan üzüldüm dedim neredeler acaba..belki de geçen yıl Bugün yanımda duran bir amca Bugün yoktur artık dedim kendi kendime ve üzüldüm. Küçüklüğümde gelirken şişmandım çok terliyor bunalıyordum. Bugün yanımda ayni benim eski halim gibi 10 yaşlarinda bi çocuk vardı onu gördüm bu sefer de o yaşlardaki anılarım geldi. O da çok terlemişti. Ben de onun yaşlarinda iken yine o camiye Kur'an kursuna gelirdim. Bir  de baktım ki o kursa geldiklerim den de kimse yoktu. Hüzünlendim ama ramazan ya ister inan ister inanma ister oruç tut ister tutma.. ama Bir kere inanarak tuttuğunda çok lezettli bir tat alıyorsun dünyadan.. hadi dostlar hayırlı ramazanlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder