Hürriyet

26 Haziran 2016 Pazar

'Ölüm'

Ne kadar çalışmalar yapılırsa yapılsın bir tek ötesinin görülemeyeceği tek yer, olay, kavram, gerçek Ne der isen de. Bilimsel olarak bir canlının yaşam fonksiyonlarini kaybetmesi bedenin fiziksel olarak artik sadece geri dönüşüm olmasi halidir. Ya toprak altinda Ya yakılarak Ya da denize flan atılarak artık. Ama insan Ölüm gibi bi gerçek varken hayatta nasıl zülmeder nasıl savaşlar olur, açlık olur yemek bulamamaktan dolayı ölen çocuklari nasıl görmezden gelir nasil kendi yaşam standartlarini baskasini ezerek elde etmek ister. Ben daha öğrenciyim öyle iş ortamlarinda da bulunmadim ama anlamak güc benim açımdan. Ben biliyorum ki afrika da anneler bir çocuğunun canı için diğer çocugunu ölüme bırakarak hayat baktığı acı kedere sorumsuz kalamam. Böyle şeyler varken etrafa bakinca burada yaşamamak gerektigini düşünüyorum. Herkes biraz düşünse bu kapitalizm bu Adam Smith ortadan kalkacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder