Hürriyet

1 Haziran 2016 Çarşamba

'Parasız Hayat Daha Güzel'

Paranın ne olduğunu bilene kadar daha güzeldi. Ne zaman ki para gerçek anlamda ne olduğunu gösterdi, öğretti Hayat cok bok oldu ya. Çocukken ne olduğunu bilmiyordum bilmiyorduk daha güzel geçiyordu zaman tabi ben kendi tarafımdan bakıyorum. Allah kimseyi aç susuz barınaksız bırakmasin öyle yoksulluk çekenler için para ihtiyaç. Suan benim de malesef ihtiyaç duyduğum bisey. Ama ne olduğunu bilmeden eğlenmenin yada ne bileyim tadı farklı oluyordu. Mesela şöyle bir örnek vereyim. Ben 10 12 yaşlarımda cevizli bağ spor kulübü vardı onun altyapısına gittim futbola. Çok yetenkli olduğumu hem hocalarim hem çevremdekiler söylerdi Ama tek sorun kilom idi. Baya bi kilo vardı. Hoca sürekli babamla annemle konusur diyet diyet verir biraz uygular bozardım. Bi zayiflasam cok farkli olacağını söylerdi Yaşar hocam. Aksamlari idmandan çıktıktan sonra yol güzergahım üzerinde köfte arabasıyla köfte ekmek satan bi amca vardı. Orada hem evden hem kulüpten uzak diye her antreman çıkışı bi ekmek arası yaptırır yürüyerek yer minibuse gider bir de evde yerdim. :) Ama arkadaşlar o köftenin tadı hic bi yerde yok inanın. Bi gün arda turan da instagramında aynı bu şekil bi anısını paylaşmıştı. Şuan en kaliteli en iyi yerlerde yesem de o ekmeğin tadı yok diye. Paranın neden bir önemi yok iste but yüzden. Şuan onu öyle hesapliyoruz ki ihtiyat sebebiyle olsun spekülasyon sebebiyle olsun yatırım için olsun bu yüzden bizi benliğimizi almış götürmüş. Bi geçtiğimiz yıllara bakın bu kadar elimizin altında bir şey yoktu belki bu kadar gezip göremiyorduk belki ama daha temiz daha gerçekti her şey. Bir kaç yıl hatta belki de bir kaç ay öncesine kadar bende öyleydim ama artık farkettim ne halt olduğunu. Babam sürekli derdi olum umursama parayı bu kadar bugün var yarın yok Allah sağlık versin yeter derdi. Artık demiyor gerek kalmadı çünkü. Onsuz yaşanmıyor belki hatta yaşanmıyor harbidende ama onu çokta umursamadan yaşanıyor tadı daha bi güzel oluyor. Parasız mutlu günler dostlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder