Hürriyet

11 Haziran 2016 Cumartesi

'Türkiye de Yasaların Uygulanamaması'

Hayırlı ramazanlar sevgili dostlar... okur sayısının da her gün değiştiği artıp azaldığını görüyorum ama günlük 300 kişiye ulaşmanında mutluluğunu yaşıyorum.. finallerde veremediğim sınavlarıma daha iyi çalışırken gördüm ki pek yasalara uyduğumuz söylenemez. Aslında bizim değil yargı kısmının pek çalıştığı söylenemez. Çünkü borçlar hukukunda da mesela işverenin sorumluluğu veya müteahitlerin sorumluluğu ile ilgili özellikle hiç birşey yapılmadığını yani bunlara bir müdahale edilmediğini görüyorum tabi şikayet varda da denmez milletimiz garip bir şekilde bana dokunmayan yilan 1000 yıl yaşaşin kafasında. İş hukuku da öyle mesela çocuklarin çaliştirilmasi kadınlar gerekli yönetmeliklere uygun çalıştırılmaması... bir çok şey sonra diyorum biz AB ye neden giremiyoruz.. hak vermeye başladım sizde bakınız hak vericeksiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder