Hürriyet

31 Mayıs 2016 Salı

'Orhan Pazarlama'

Mutlu günler değerli arkadaşlar... bu ara eksik aksak yazıyorum nedeni sınav final büt zamanları her gün sınavım var çok şükür... Orhan Pazarlama bir kaç kez denk geldiğim kadıköy-karaköy vapur seferlerinde ki bir amcamın anonim şirketi. Hatta beyanlarına göre Şahan Gökbakar abimizin osman pazarlama filmini Şahan Orhan amcamızdan esinlenerek yazmış izin falan istemiş. Imkani olsa o konuşma ve pazarlama yeteneği ile şuan belki bi koç sabancı olabilirmiş. Eğer denk gelirseniz tekniklerini izleyin dinleyin. Ben 3 kere denk geldim. Bi tanesin de fenerli usb de çalabilen güzel bir radyo satiyordu ve bi dahakine denk gelirsem alıcam :) diğerinde bıçak satiyordu ve enteresan baya da sattı o gün bıçak bir tanesin de de meyveler sebzeler icin bir sey satiyordu ama unuttum farkli bir seydi. Bu abimize destek olalim sevelim kollayalim hikayesi bol enteresan biri. Yalniz radyo da bisey dikkat ettim. Frekanslari falan bir çok kez değistirdi ama hep eski müzikler çalıyordu güncel bir sey yoktu hatta haber denk geldi bi kere ecevit falan diyordu haber de. Ama yine de almaya değer nostalji olur..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder