Hürriyet

10 Temmuz 2016 Pazar

'200. Yazım Ve 10 Temmuz '

Matematikçiler savaşı kazanır. Her şeyin şifresini matematik çõzer biz insanların bile. İyi geceler sevgili dostlar.. içimizden bazıları demokrasi ve özgürlüğün savunucusu olucak. Ama ben bunlardan bahsetmeyeceğim. Bugün 10 Temmuz dostlar ve Bugün farkına vardım ki son birkaç ay şizofrenik belirtiler yaşadım. Bugün karar verildi ki öyle de oldu. Olmayan biri veya birileriyle takıldım sanırım. Matematik bize bunun olasılığını sunabilir. Ve oranı da oldukça yüksektir. Ama bunda mantık yada yaratıcı düşünce yok. Zaten olsa da yazıyor olmam. Şöyle hayal etmeye ve zihninizde canlandırmaya başlamadan önce sizlere bir konu hakkında bilgi vereyim. Ama enzimlerimin harekete geçmesi için birşeyler içmem gerek. Bu yazı ve olasılıklar için birkaç gündür uğraşıyorum. Ama detayı 3 ay evvele dayanıyor.. bir bahar gecesi rüyasına. Yıldızlar dostlar... gezegenimizde gördüğümüz daha doğrusu geceleri gökyüzünde gördüğümüz şeyler aslında 1 yıldızdan oluşur ve onun parçalarından. Aslında gezegende milyarlarca yıldız ve her bir yıldızdan milyarlarca gezegen var. Döngüye bakar mısınız.. muazzam. Ve içinde bizim dünyamız gibi küçük yapılar da var olasılığı tartışılır.. uzaylılar buna örnek. Bu birinci kısım. Diğer kısımları tablo ile anlatacağım.
Aşağıda gördüğümüz A, B, C şekillerinde x işaretli olan benim. A bölümünde futbol oynayan, B bölümünde cafe de arkadaşları ile oturan, C bölümünde gasp yaban biriyim. Şimdi yıldızlar alemi ve onların boyutları vardır. Yani biz aslında bir boyutta sürekli ayni şeyleri yaşıyor olabiliriz. Yani birden fazla ben farklı boyutlarda yaşıyor olabilirim. A'yı ele alırsak örnek olarak futbol maçının aynı şartlarda oynanması sonucu değiştirir mi? Yani gece benim takımım, sabah rakip takım kazanabilir mi? Tabi ki de olur. Ama karşılaşma sırasında ayak hareketlerinin logaritmik hesabını ele alırsak bu sonuç hep aynı çıkacaktır. Matematik yanılmaz. Yani Ben bizim samanyolumuzda şuan yazıyor olursam  aslında galaksinin dışındaki boyutta futbol oynayabilirim. Ohh şimdi kafalar daha da karışık oldu. Ama bütün varsayımları şuan geçersiz sayın ve aynanın karşısına geçin. Bir kutu içerisinde yaşadığımızı düşünün ve bir delikten yada yukardan bi yerden aslında kendi kendimizi izliyor olabileceğini düşünün. Çünkü şuan hiç birimiz başka bir boyuttan şuan ki halimize bakmadığımızı kanıtlayamaz. Ki eğer inançlı bir müslüman isen Kur'an da ruhlar alemi ve boyutlardan da tam anlattığım şekilde bahseder. Bundan daha derini, bizi yavaş çekim yürümeye çeker..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder