Hürriyet

12 Temmuz 2016 Salı

' Suriyelileri İstememek'

İyi akşamlar değerli birkaç görüş okurları.. Gündemde olan mevzu hepinizin aklında gözünün önünde. Aslında bunları diyenlerde Türk Oğlu Türk değil. Yarası oradan. Ya balkan göçmeni ya rum yada başka bir şey artık. Arkadaş zaten şurada 60 70 yıl öncesine kadar suriye diye bir yer yoktu. Orası konya ne ise bağdat o şam ne ise erzincan da o idi bu topraklar için. Yani kimi neyin vatandaşlığına istemiyorsun sen. Tabiki de bunun şuan ki zamanda herşeyinin hesaplanması lazım öyle bodoslama da olmaz bu işler. Ama olursa da diyeceklerim;

Biz ırkçı olamayız. Çünkü biz namaza sahibiz. Biz üstüncü olamayız. Biz benim ulusum seninkinden daha iyi. Benim ırkım seninkinden daha iyi, Benim dilim seninkinden daha iyi, Benim ten rengim seninkinden daha iyi, Benim köyüm seninkinden daha iyi diye düşünemeyiz. Bunu yapamayız ve biliyor musunuz biz bunu yapamayacağımızı ne zaman hatırlıyoruz, Namazda beraber safta dururken Hz. Bilal (R.A.) Hz. Osman (R.A.) ile yan yana dururken, biz eşit olduğumuzu hatırlıyoruz. Yazık ki müslümanlar da bile ırkçılık var..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder