Hürriyet

14 Temmuz 2016 Perşembe

' Merhaba Dünya Vatandaşları '

Arkadaşlar, bugün gerilimli bir gün olarak uyandım. Çünkü vize için daha önce gittiğim ve sakallardan dolayı resimlerimi geçersiz kılan ve tekrar çekip getirmemi isteyen bi sistemle karşi karşiya kaldim ve boyun eğdim. Hallettim verdim. Bunun adı fransa horuzluğudur. Neyse bi gideyim orada alirim bikac dal gönül hallederim. Sistem böyle malesef. Niye gerilimli oldu aslında sakal fotoğraf falan değilde bugun fransanın özgürlük bişeyimi bayram mı ne o yüzden tam tedbir koruma var ve kapali konsolosluklar. Ben vip'dim sorun olmadı ama girene kadar çıkıp oradan uzaklaşana kadar yusuf oldum. Her taraf özel kuvvet çevik kuvvet ve telefonu falan da kapattırdılar yoksa durumu resimle de gözler önüne sererdim. Ne diyeceğimi yazacağımı da unuttum ama 135 euro verdim koydu birazcık. Haftaya yolculuk var 20 gün boyunca enteresan olaylar buradan snapten ve instagramdan paylaşacağım. Sonra da kısmet olursa ağustos 20 de ya asya ya amerika...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder