Hürriyet

27 Temmuz 2016 Çarşamba

' Asya'lı Kadınlar '

Asyalı çekik gözlü max 1.65 boylarında beyaz, buğday tenli kısa saçlı hanımlardan oluşan gruptur. :) aslında küçükken inanılmaz tatlı olduklarını hatta dünyanın en güzel kız çocuklari olduklarini rahatlikla söyleyebilirim. Çok tatlılar. Keşke öyle kalsalarmış. Büyüdüklerinde sanırım havadan, sudan, yemekten bir şeyler oluyor ve değişiyorlar. Çirkin demek güzel demek benim haddime değil o ayrı mesele. Ben biraz yorumlamaya çalişiyorum. Ama güzellik aramıyorum insanlik ariyorum dersen o burada işte. Otur sabahtan akşama kadar konuşsun anlamasanda dinle. Inanilmaz kibarlar ve ses tonlari harika. Tabi kibar kısmı erkekler içinde geçerli. Ilk gün indiğimde information'a gittim ve metro hattı icin map istedim. 25 30 lu yaşlarda Asyalı bi ablamiz vardı. Ingilizce aksani da değişikti. Map'i istiyorum bana Tokyo'nun haritasini veriyor. Yok diyorum bana subway lazim illa bunu Al diye tutturdu, o sirada biseyler de anlatti ama anlamadim ve ikna oldum aldım. Yani dinlersiniz öyle. Bir kaç kere paylaştim snapte hem kücük kizlari hem büyükleri hepsi öyle iste. Bir artıları daha spa masajı.. başka bisey demiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder