Hürriyet

26 Temmuz 2016 Salı

' Dünya Aslında Çok Büyük Değil Sadece İnsanlar Birbirinden Habersiz '

Merhabalar dostlar... ueno dan bildiriyorum.. sizler şuan şu sıralar gözlerinizi kapatırken ben birazdan kahvaltiya geçeceğim. Buraya gelirken aklımda bir plan bir program yoktu keşke olsaymis diyorum geldiğimden beri. Ama iyi yanlari da oldu. Şöyle ki sevgili dostum batınay gitmeden demişti ki aslinda hiç kimsenin kimseden bi haber yaşadığını görüceksin. Öyle de oldu. Dünya'yı kirleten de iyi uapan da bizleriz onu bir kez daha gördüm. Ülkem adına üzüldüm. Iddia ettiğimiz bir Çok şeyde 0 olduğumuzu gördüm. Daha önce de yurt dışına çıkmıştim ama kültür gelenek bakış bu kadar farkli değildi. Dünya çok büyük değil, dünya çok muazzam bir yer, bir lütuf. Okyanusun üstünde yıldızlarin altinda bulutların arasında bunu görebiliyorsun. Bizim burada yani orada uğraştığımız sorunlar hep kendiliğinden değil de bizim insanlarin açtığı sorunlar ve inanin kimsenin umrunda değiliz kimse konuşucak anlatıcak yazacak çok şeyim oldu devam da edeceğim. Ama şimdi sadece nutella yiyebildiğim kahvaltiya gidiyorum. Hoşçakalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder