Hürriyet

28 Temmuz 2016 Perşembe

' Asya'lı Erkekler '

Gözüme çarpanlar konusunda ayri bir yeri vardir. Allah'm her konuda bir çok yerde gelir düzeyi hayat sartlari, bireysel hak ve özgürlüklerde eşitlik var. Tek kadın ve erkek konusunda yok. Rusya da ki gibi hatta buna cape town'u da ekleyebiliriz burada da erkekler kadınların yaninda subzero yok böyle bir şey. Erkekler de kadinlar gibi kibarliktan kıralacaklar. Bir coup la bir şey yaşadim ama daha sonra anlatacağim onu. Görünüşleri en iyileri tabi istisnalar vardir benim gördüklerim arasinda; max 1.70 boy beyaz ten saçlar kısa gözler enteresan her hangi farkli bir şey yok ve penguin gibi yürüyorlar. İlkten gördüm bir kaç kisi dedim rahatsiz olabilirler ama herkes öyle. Ve polislerine gelirsem o ülkede eğer bir tane bizim türkiye deki gibi olaylardan ciksa hic birsey yapamazlar. Yok böyle birsey. Ben türkiye de 20 21 22 yasindaki polisleri görünce iyiyiz dedim yani. Yani bir dışarı daha da çok bakış getiriyor. Yarin istanbuldayim. Haftaya balkanlarda bir kaç ülke sonra arjantin ve sonra da afrika planim var bakalim kismet.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder