Hürriyet

31 Temmuz 2016 Pazar

' Pokemon Go '

Mutlu haftasonları değerli birkaç görüş okurları... istanbuldan güzel bir esinti ile meltem ile bildiriyorum şuan. Çevrem de millet deli gibi poketopları ile uğraşıyor. Ve Ben şaşmaya devam ediyorum. Ki benim jenerasyonun en önemli en keyifli çizgi filmlerinden bir tanesi hatta ilki. Bir Japan yapımıdir ayni zamanda. Ve burada istanbuldan tokyo ya giderken orada en çok merak ettiğim konulardan biriydi. Neler göreceğim onlar nasil kovaliyor diye merak ediyordum. Ama bir tane bile Pokemon kovalayan birini görmedim dostlar. Adamlar yapiyor elimize veriyor. Bir tane bile göremedim ya, birde burası aklıma geldi. Biz kafayi yemişiz onu anladim. Yada çok boşmuşuz onu da anlamış olabilirim. Neyse gidip de kendi memleketimi görgüsüzler gibi eleştirecek kınayacak değilim o sosyologların işi ama ayni zamanda sosyoloji de okuduğum için gözlem yapıp yorumlamaya çalışıyorum. Yeni gidilecek yerlerin ilk ayağı çarşamba sabahı dünyanın beyaz şehrine yolculuk olacak..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder