Hürriyet

28 Mayıs 2016 Cumartesi

'250 Yıl Yaşamak'

Iyi aksamlar mutlu haftasonları sevgili dostlar... bugün istanbul da ki o muazzam havanın tadını çıkartırken okuldan sevgili dostum burak mavi marmara için yürüycez kardeşim sen de gel dedi bende dostun çağrısına icabet ettim ve gittim. Istiklal de 16.00 dan 20.00 a kadar program da bulunduk. O sıra da ekşi sözlüğe bakınırken 256 yaşına kadar yaşamış ve yeni ölmüş değerli bir amcamızı gördüm. 256 yıl yani osmanlının sondan bir önceki dönemini görmüştür diye trt nin belgesel yapma olasılığı yüksektir dediğim ama bakinip bulamadığım bir an oldu. Kaçırmış trt. Neyse... adamın 20 eşi 200 de evladı varmış ve dediğine göre bu dünya da her şeyi yapmış ve artık gitmenin zamanı gelmiş ve gidiyorum demiştir son sözleri. Ben de okurken abi dedim 256 yil boyunca ne yapmış olabilir biz ortalama 60 70 yaşasak 22 yaşindaysam şuana kadar bilmiyorum kendimi kıyaslasam ne yaşadığını bilmiyorum adamın. Ama büyük bir nimet şans o kesin. Bir çoklarını görmüştür. Ama son hali üzmüştür. Insanin mayasının toprak olduğunu tekrar hatırlatmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder