Hürriyet

25 Mayıs 2016 Çarşamba

'Yol'

Bugün yolunu kaybetmiş birine rastladım arkadaşlar.. ne bi adım basamaklardan çıkıp gidebildi ne de aşağıya bırakabildi kendini. Yaklaşık iki saat sürmüş bu durgunluk hali. Saat 16.58 sularından 19.00 a kadardı sanırım yolunu kaybettiği vakitler. Yürümeye başlamış gitmiş gelmiş ama nere gitse o kaybolduğu yerde bulmuş kendini. Sonra bir caminin önünde banka oturmuş.. 30 35 yaşlarında esmer 1.70 boylarında arap aksanla biri gelmiş oturmuş. Selamunaleykum, aleykumselam selamlaşmışlar.. Adam birden ramazan da geliyor oruç zor olacak tutulacak demiş. Cocuk sessiz kalmış ama diye devam etmiş adam: ama bir şey icin seviniyorum o da yolunu kaybedenler için. Bunu duyan Cocuk hemen adama dikkat çekmiş adam gülümsemiş. Yol bir tane bu Yol ya benim gibi birinden gelir ya bir kitaptan ya bir çift gözden. Sonra kimden yüz çevirdiyse o güzargah kaybolmuştur demiş.. Cocuk daha da çok şaşırmış adam devam etmiş.. nerde gözden çıktıysa insan orda beklemeli ama önce hizmet demiş.. Sonra selametle demiş ve kalkip gitmiş.. ardindan çocuk o gözlerin değiştiği yüzün değistigi yere gittiğini söyledi bana.. 2 saat dolmadan başını kaldırmış ve güzargahını tekrar bulmuş...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder