Hürriyet

1 Mayıs 2016 Pazar

'İki Ayrı Çocuk'

Arkadaşlar merhabalar..güzel haftasonlari diliyorum herkese.  Size bir kaç dakika önce karşılaştığım iki ayrı çocuktan bahsedeceğim. Ikisi de tahminim 5 6 yaşlarında. Arkadaşlarla buluşmak için bağdat caddesine gidiyordum. Dolmuştaydım tam bostancı durağında bahsedeceğim çocuklar dan bir tanesi tünel de kırmızı ışık yandı ve iki tane cocuk hemen o ışıkta duran arabaların önüne fırladı camlarını silmeye başladılar arabaların bir tanesini arabayı süren kisi itti ve silme git diye hareket yapti. Diğeri ise silmeyi başardı ve birkaç lira bir sey aldi. Sonra yesil yandı ve çocuklar o birkaç lira için orda hayatlarını riske atarak durmaya Devam ettiler. Acıdım içimden hala dedim böyle şeyler görüyoruz ki dünya nın hali ortada. Sonra arkadaşlari beklemek için şaşkınbakkal da indim ve cafe Nero ya geçtim oturdum bekliyorken...yanıma bir cocuk ve babası geldi oturdu bu cocuk ta 5 6 yaşlarında. Elma suyu almış iciyor ve babasi da kitap okuyor bir ara bir sey yapti babasi kızdı ve dedi ki simdi sana ceza git bana kahve al çocuk da yere bakiyor babasi devam editor Ben seni niye yaptim bana kahve alasın diye yaptim hadi git cabuk falan derken güldü sarıldı bende güldüm tabii. Sonra ders muhabbeti falan yaptilar eğlendiler..aklima diger o çocuklar geldi hatta bu yazıyı yazarken bile cocuk geldi yanima oturdu napiyorsun falan diyor.. ne diyebilirim ki çocuğa aklımda olan diğerleri of dedim sadece...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder