Hürriyet

8 Mayıs 2016 Pazar

'Pardon'

Mutlu pazarlar arkadaşlar... bugun sabah kalktım yeşilköydeki havacılık fuarına gittim simülatörlerde güzel eğlenceli vakit geçirdik sonrasında başka bir arkadaşımla buluşmak üzere bayazida geçtim ve buluştuk ağakapısına geçtik..bilen bilir güzel nostaljik ortamı ve manzarasıyla derin istanbullu gün sunar insana. Oturduk arkadaşım gül naneli nargile rica etti..Neyse geldi nargile ilkten güzel hoş Ben içmedim ama arkadaşım sürekli içtiği için begendi, daha sonra yakmaya başladı ve çalışanlara el işareti yapmaya başladı gelip bakmalari konusunda..ama bir türlü gören dikkat eden olmadi. Bu arada anneler günü oldugu için de insanlar aileleriyle de gelmişler mekan dolu ve orta yaşlı aileler var.. arkadaşım biraz daha bekledi derken bu sefer pardon diye çağirmaya başladi..Lakin yine takan olmadi :) baya bi söylendikten sonra sesini yükseltip çalisanlari da mahçup etmemek düşüncesiyle arkadaşım kalkti ve yanlarına giderek o kadar işaret ve pardonu duymadiklari halde sali bir sekilde 'pardon biriniz nargile ye bakabilir mi insAllah diyerek' çalisanlarin ilgilenmesini sağladi ve bunun sonunda da bir çay ikrami kaptı.. :) mutlu pazarlar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder