Hürriyet

28 Mayıs 2016 Cumartesi

'Deneyin ve Tadın'

Şimdi her biriniz bu başlığa bakınca yazacaklarımla bir bağlantı kuramıycaksınız. Ya insan tuhaf halleri var arkadaşlar garip bir şekilde bir şey bekleyince o istenilen anda değilde farkedilmeyecek anda karsiniza çikiyor bu da öyle bir durum işte.. Çünkü Allah onlara kendini unutturuyor. Ve çünkü onlarin kimliği bir müslüman için bir bütün olarak insan olmanın manası Allah'a kulluk Ve ibadet iledir. Deneyin ve tadına varın. Valla bakın. Ve öyle bir noktaya gelirsiniz ki tüm dünya size ve Islama karşı gelecek olsa da siz yine de inanırsınız. Çünkü cenneti tattınız bir kere. Gerçek olduğunu biliyorsunuz artık. Şimdi şunu söyleyebilirsiniz Ben kimim ki? Mescide geldim ama geçen gün kızlarla buluştum konustum,  kız arkadaşim var,  bazen we alkol tüketiyorum. Şunu da yapiyorum ve bunu da yapiyorum. Ben iyi biri değilim. Anneme babama yalan söylüyorum namaz kılıyormuş gibi görünüyorum. Ben sahte bir müslümanım. Çok günahkarım ve Çok günahlarım var. Vallahi bu düşünce şeytandandır. Allah her zaman U dönüşlerine izin verir. Allah'n rahmetinden ümidinizi kesmeyin. Allah Kur'an da der ki: Ey kendilerinin üzerine aşırı giden kullarım. Allah'n  rahmetinden ümidinizi kesmeyin. Şüphesiz ki Allah tüm günahları affeder. İşaret bekleyeniniz var ise belki ona tevafuk eder bu yazı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder