Hürriyet

13 Mayıs 2016 Cuma

'Hayatının Son 1 Ay'ı Olsa'

Hayatındaki son 1 ayın olsa, yada son 1 haftan belki de 1 saatin.. işin ilginç yanı bu böyle zaten bilemeyiz ne zaman son larda olduğumuzu. Kesin verilmiş bir zaman bile olsa yine de insanoğluyuz bilemeyiz gibi geliyor. Öyle bir hal içre olduk ki 1 ayın sınırlarını aşıp planlar yapmaktayız. Çevremdekiler daha marttan nisan dan ağustosa bayrama tatil yeri rezervasyonuydu uçak biletleriydi bir şeylerdir alır oldular. Şuan daha yapmadıkları şeylerin parasını ödüyorlar tabi bu sistemle ilgili ama ban garip geliyor. Oysa gideceklerinin %100 bir kesinliği yok iken. Sürekli bir tüketim, sürekli bir harcama, sürekli yeme içme bunların zaten olması gerekiyor ama günler sonrası aylar sonrası nasıl cazip geliyor? Ki arada bende yapıyorum sanırım daha şimdiden ağustos da ne yapacağım var aklımda ama bir şeylerin yerini ayırtıp da parasını ödemiyorum. Ama hayatının son 1 ayı olsaydı. Son 1 ayında mesela Suriyeliler için ülkelerinde özgürce yaşayabildiklerini görmek isterdim, yada afrikalılar o yiye yiye bitiremedikleri ülkelerin 1 ay bile olsa temiz yeme içme ihtiyaçlarını çocukların doğduktan sonra büyümelerini insanların 30 yaşın da üstünü görebildiklerini görmek isterdim. Öyle hal oldu ki sanki dünya sadece bir evden ibaretmiş gibi ve o ev tanıdık her yer tanıdık odalar sokaklar hep aynı ama hep o evdeyiz bir türlü kapıdan ayağımızı çıkartıpta gezegeni göremiyoruz. Benim elimde olsa ki inşallah olacak yakında giderim afrika ya ve gerçek dünyayı görürüm; hizmetse de hizmet ederim.. Hayat memur hayatı gibi birkaç plandan olmamalı. Allah'ta öyle yaratmadı ki zaten düşün ve idrak et diyor sonuçta. Hayatını kalan son 1 saat gibi yaşa ama vicdanınla yaşa..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder