Hürriyet

21 Mayıs 2016 Cumartesi

'Araf '

Sizi biz yarattık. Sizi yaratan biziz. Size şekil veren biziz. Yanı nasıl olduğunuzu biliyorum. Çünkü sizi ben yarattım. Size nasıl şekil verdiğimi ve içinize neler koyduğumu biliyorum. Bedeninizin her parçasını biliyorum her bir arzunuzu ve her bir dürtünüzü. ' Fiziksel olarak vücudunuzu yarattıktan sonra içinize büyüleyici bir şey koydum. (Araf:7/11)
Ki Allah burda bundan bahsetmez. Ama der ki; meleklere "Adem'e secde edin" diye emrettik. Iblis hariç secde ettiler. O secde edenlerden olmayacaktı
 Allah başından beri onun 'secde etmeyeceğini' biliyordu. (Araf 7/12) Allah; Ben sana söylemiş emretmişken seni secde etmekten alıkoyan nedir? Ama hikayeyi biliyorsunuz. Iblis; Ben ondan daha hayırlıyım. Beni ateşten onu çamurdan yarattın dedi. Ama bir kafir onu Allah'ın yarattığına inanmaz. Bunlar şeytanın sözleri ve şeytan diyor ki "beni sen yarattın" Allah's sadece inanmıyor,  onunla konuşuyor ve yaratıcısı oldugunu kabul ediyor. Iblisin küfürü inançsızlığı değil, Allah'a itaatsizliğidir. Bu son yazdığımı sesli bir şekilde kendinize bir kaç kez daha söyleyin. Iblisin küfürü inançsızlığı değil, itaatsizliğidir. Çünkü biliyorum ki okuyanlarınız arasında da hala inanmayanlar var ve şöyle diyenleriniz var...en azından hala inanıyorum. Kafir değilim biliyorum berbat şeyler yapıyorum ama Bu inançsiz olduğumu göstermez. "Ne demiştik onun inançsızlığı, itaatsizliğidir. Ne demek oluyor bu şeytanın sizi inançsız yapmaya ihtiyacı yoktur... hayırlı kandiller.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder