Hürriyet

20 Mayıs 2016 Cuma

'Belki Benim Belki Senin Dünya'n'

Merhabalar sevgili okur dostlarım... bugün kanıtlaması zor bir şeyden bahsedeceğim.. ama ondan önce sizlere yeryüzüne düşmüş veya gezegenimizden teğet geçmiş yıldızlardan birkaç anektod söylemek gerek.. bu yıldızlar aslında yeryüzüne uzaklığı gibi binlerce yıl öncesinden kendi uzay boşluğunda patlamış kendiliğinden kopmuş ve yüz yıllarca sürüklenerek dünya ya düşmüş yada teğet geçmiş..yani farklı bir boyuttan sürüklenerek başka aleme gelmiştir.. kanıtlaması zor olan durum ise insanların da öldükten sonra aynı süreç ve gizemle gelir gider... şöyle ki ben bunu yazıyorsam mesela belki de benim boyutumdayız ve benim yaşadıklarım bunlar..sen bunu okuyorsan sen kendi alemindesin ve yaptıklarını izliyor olabilirsin..bu olabilir çevrendekiler sen senin gördüklerin bir de senin izlediklerin. Yanı dışarıda aslında tek senin dünyan var.. ben de  belki benim dünyam. Şimdi bu durum nasıl kanıtlanır yani aslında sen ölü olmadığını nasıl kanıtlarsın.. kan akıtsan belki yazıyı okudun ve yaptin ve hala kendin izliyorsun.. böyle birşey işte.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder