Hürriyet

4 Mayıs 2016 Çarşamba

'Büyük Kaybetmek'

Iyi aksamlar arkadaşlar...bugun bahsedecek çok şey vardi ancak bazi şeyler yaşadım beklemediğim sonuçlar aldım ve bunun üzerine de tesadüfen izlediğim belgesel sonucu acısı biraz da olsun azaldı. Yaşadığım şey umarim ailem den okuyan olmaz ki okusalar da çok bir şey diyeceklerini düşünmüyorum hisse de 10 bin tl beklediğim kağittan kayba uğradım ilk başta kàr dan kaybettim sonra bekledim bir kaç saat için de sonra dan işte siyasi olaylar takip edenler bilir bazı olaylar sonucu kendim hissem olan 4 bin tl den de oldum ve toplam da 14 bin tl özkaynağım gitti bunun üzerine uzun süreli bir şok yaşadım hala da nasil çeviricem napacağım bilmiyorum ama bakicaz. Bunlari düşünürken de belgesel izledim somali de bir mülteci kampı Allah ordaki kardeşlerimize durumlari öyle olan her insan yardim etsin. Yok böyle bir yoksulluk sonra düşündüm biz ne yapiyoruz gidiyoruz yiyoruz içiyoruz alisveris yapiyoruz ama ne oluyor bir gün sonrasi aynisi. Ordaki bir yetişkin insanin günlük geliri 25 şili yani 1 dolar dan az imiş. Simdi dersiniz yani ne yapabiliriz ne olur ki. Bende bilmiyorum açıkcasi ama düşünüyorum bir şey yapmak bir şeylerin farkina varmak lazim. Hayat sadece bizim emeklerimiz altında gitmek le olmuyor. Daha yüksek kulelerle çevrilmiş konforlu bir zinfandel hayatı yaşamak olmamali tercihlerimizin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder