Hürriyet

14 Mayıs 2016 Cumartesi

'Biri Geçerken Biri Gidiyor'

Iyi aksamlar dostlar..yolların güzel geldiği uzak uzak yerlerin yakın geldiği günler den geçerken dün akşam okulda çıkıp eve geçmek için metro marmaray falan yaptım yol aldım her zaman ki gibi.. Tam evin olduğu cadde ye geldim kaldırımda marketin önünde bir miktar kalabalik vardi..ama devam ettim yoluma tam oraya geldim ve bir andan gözlerim bir gözle göz göze geldi.. 35 yaşlarında bir erkek yere düşmüş başinin altina bikac mont falan koymuşlar adam titriyor.. Bir anda gözlerimin önünde bana bakerken titremeye başladi bende sadece baktim etrafa ki diger insanlar gibi..ama bazilari bir sekilde yardim ediyordu. Ama Ben bir sey yapamadim baktim çünkü adam bana bakiyor hani Ben gitsem sanki gözlerini kapatacak ve ölecek yada başka birsey bilmiyorum ama o an öyle düşündüm ve bir sekilde durdum yani orada. Ve dururken de insanlar önümden arkamdan geçiyor gidiyor geliyor dikkat edilmiyor o sira da elimi telefona atip ambulansı aramak geçti içimden ama o göz kaymasinin bile bir sey etki edeceğini düşündüğümden yapamadım. Bunlari yazmamın sebebi o sirada etrafta human being le ilgili herkes kendi derdine düşmüş sonunun olmadığı bir dünya var sanki onun için yarışıyorlar.  Yarışın devam edin ta ki size gelene kadar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder