Hürriyet

6 Mayıs 2016 Cuma

'Gündem'

Gündemle ilgili o kadar çok şey var ki benim düşüncemde..savaşlar, ölümler, devam eden hayatlar bazılarının mutluluğu bazılarının mutsuzluğu..ama Ben sadece malum başbakanin istifasi ile ilgili birkaç görüş dile getireceğim... öncelikle erenler derler ki; Ben doğruyum diye eğilir, ben eğriyim diyen ise doğrulur.. Ben şuyum Ben buyum tek başına iktidar Ben 'başkamutanım' diyen sayın cb Ben doğruyum diyor sürekli.. buna karşın makamı mevkiyi harbiden iten eyvallah demeyen adam ise Ben eğriyim diyor sayın hocamiz. Benim akp için de entellektuel bilgi donanım bakimindan harbi inandığım iki adam vardi gerçek liberal islamci.. biri davutoğlu diger ise ali babacan. Bunlar gidince meydan yalayanlara kaldı.. ee bunlarin üstüne Ben dogruyum diyen kişiler ise simdi de vize ye karışarak siz yolunuza biz yolumuza dediler. Ülke bu halde iken istikrar olmasi lazim iken %49 oy almış bir parti liderini nasıl olur da bu kadar kolay harcarsınız ki hani milletdi önceliğiniz hani hizmetti..yahu bu kadar stratejik konum da ve zaman da başbakanin istifasi istenir mi? Bazilari da diyor ki ülkenin direği erdoğan iste meydan bunu diyenlere kaldi..olan da millete oldu.. devlete adabı davutoğlunun yaptıklarını gerektirir.. diğer makam ve mevkilerin yaptıkları hiçbir adabı içermez..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder