Hürriyet

10 Ocak 2016 Pazar

Büt Zamanları

Arkadaşlar bir haftasonu daha bitmek üzereyken içerisinde bulunduğum psikolojiyi anlatıp nasıl bir dram yaşadığımı bilin anlayın ve dua edin. İstanbul üniversitesinde öğrenciyim 1buçuk aydır sınavlarla uğraşıyorum 3 hafta finaller sürdü 1 hafta öcesinden başladığımı düşünürsek 1 ay öyle ve şuan da bütlere hazırlanıyorum sanırım. 5 tane de bütüm var bu hafta yani 1buçuk ay ediyor. Nasıl bir haldeyim varın siz hayal edin. Ve istanbul üniversitesinde olanlar bilir en az 3 büt Allah'ın emridir olmazsa olmaz yani. Yarında biri 9 da diğeri 10buçuk ta olmak üzere 2 sınavım var. Mikro iktisat ve finansal analiz. Sağolsun hocalar bütün sınavlar da ters köşe yaparak düşük almamızı sağladı. Neyse çalıştığımı düşünüyorum bu sınavlara ama şuan ki halim tarif edilirse şöyledir. Belki sizde bu zamanlar da öyle hissediyorsunuzdur. Aklım diyor ki tufan yeter artık biliyorsun tekrar ettikçe daha çok sıkılacaksın ve bakamıycaksın belki de unutacaksın, Ama vicdan da diyor ki olum bak yoksa okul uzar ben sana söyleyeyim bir kere daha bak için rahat etsin. Bence bakmalısın bak ya. Ben ne yapıcam şimdi ders çalışmakla da pek alakası olan biri değilim. Ne yapıcam siz söyleyin yada bir kere hayrına dua edin bu çocuk versin şu sınavları diye...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder