Hürriyet

18 Ocak 2016 Pazartesi

Rusya da ölüm gibi 1 hafta Son

Arkadaşlar merhabalar.. artık bu seri de sona geldik. Şimdi bahsedeceğim durumlar metro da ve havaalanların da nasıl kaldım neler yaptım bunları anlatacağım. Normal de 1 hafta kalıp oradan Hong Kong a oradan da Capetown a geçecektim ama lanet olası ruslar yüzünden geciktim. 7 gün kaldım 5.ci günde sıkıldım ve erken den hong kong a geçeyim dedim çünkü benim biletim açık bilet ne zaman istersem uçak ta yer varsa gidebiliyorum. Neyse gittim havaalanına görevlilerden 1 kişi ingilizce biliyor onun önünde de sıra var ama yapacak bir şey yok bekledim uçağa 1 saat kaldı anlattım durumumu beklememi söylediler son yarım saate kadar. Bendeki de şanssızlık rusların izin zamanına denk gelmişim onlar benim gibi açık bileti olanları ilk kendi vatandaşlarını alıyolar bir de üstüne asyalıların en çok ziyaret ettikleri döneme gelmişim ve harbiden öyleydi her 3 kişi den 2si asyalıydı her yerde sesler geliyordu ve o gün dedim bugün gitmeliyim yoksa kafayı yerim. Uçak akşam 7 deydi ben 4 te havaalanına gittim birde havaalanına gitmek için trene bilet almak lazımdı ben ilk gittiğim gün aldım ve onu baya kullandım başka yerlere gittim falan. Neyse dedim biraz aksiyon olsun trene kaçak bineyim. Bizim burdaki marmaray turnikelerini düşünün aynı onların biraz daha genişi ve saniye olarak da biraz daha geç kapananı vardı orada, dedim ben burdan biletsiz geçerim. En kötü yakalanırsam turistim zaten bilmiyordum falan derim ama sistem farklı işte. Geçtim bilet kullanmadan trene de bindim oh dedim iyi oldu ruslara :) ama orada beni tespit etmişler indim havaalanına geçerken geldi güvenlikçiler ben 3.5 tabi sen hayırdır falan dediler yani öyle dediklerini düşünüyorum ama korktuğumu belli etmiyorum, ya dedim unuttum şimdi alsam olmaz mı falan bir de Türk'üm ama tam turistim yani tipten falan öğrenci olduğum da belli adamlar dedi tamam gidebilirsin. Öyle yırttım neyse geldim erken den bekle dur bekle dur yarım saat kaldı, demezler mi bana uçakta yer yok bugün gidemezsiniz hayda dedim kaldık burada neyse ki free wifi var takılırım dedim yatarım bunu da yaşarım ama bir soğuk ağustos da bir de fena üşüdüm içerde. Dedim bana bunu yaptınız bende sizlere bir şey yapmam lazım. Acıktım o sırada gittim iç hatlara  3 öğün yemek yedim bir kuruş para vermedim. Onların yemek yerleri biz Türklere çok karın doyurur arkadaşlar giderseniz görürsünüz. Sabah oldu uçak 9 da akşam dedim gideyim kahvaltı yapayım yine aynı yere gittim yedim içtim yine para ödemedim :) ama eminim akşam da gideceğim akşama kadar film falan izledim arkadaşlarla konuştum o sırada istanbula gidenler vardı onlarla tanıştım onların muhabbetleri de fenaydı bir kaçını anlatmıştım zaten. Neyse akşam oldu ben yine acıktım aynı yere gittim yine yedim para vermedim. 2 günde yediklerimin parası 200 lira falandır yani. Akşam oldu beni yine beklettiler hong kong için uçak full capetown full yine gidemiycem gibiydi ki gidemedim yine kaldım. Yine yattım havaalanın da o koltuklarda dedim yok arkadaş ben geri dönüyorum o sabah istanbul uçağı var hemen gittim konuştum ilkten ayarlayamadılar ama sonrasında hallettik ve sabah o lanet günleri bitirerek geldim istanbula..