Hürriyet

23 Ocak 2016 Cumartesi

Şişman ama Sempatik 2

Günaydın arkadaşlar, mutlu haftasonları diliyorum her birinize :)
Şişman ama Sempatik yazim da ikinci kısımda bahsedeceklerim aşağı da olan resimle alakali. Bu resmin bir hikayesi var arkadaşlar. O da şöyledir ki..
6.sınıf yine 23 nisan di benim de o sıralarda bir kız arkadaşım vardı adını vermiyeyim şimdi belki sorun falan olur ama benim o zaman ki arkadaşlarım hatırlarlar. Çıkıyoruz tabi o kızla o zamanlar da bir kaç hafta olmuştu başlayalı. Bu kız da 23 nisan da görevli hani statlarda falan eğlence şölen falan oluyor ya orda maltepe stadın da görevli. Bir gün önce de okul çıkışında bana mutlaka gelip onu izlememi ve program sonrasında dolaşırız cafe ye falan gideriz diye sözleştik. Ben de tabi sevgilimi izleme ye gideceğim.  Tabi yıllardır süre gelen bi umursamazlık tan habersizim :) 23 nisan oldu sabah 10 da çıktım yola. Yol da giderken sınıf arkadaşlarım aradi nerdesin falan maltepe ye gidiyorum dedim bizde gidiyoruz gel birlikte inelim dediler gittim yanlarına. 10 kişi falan yürüyerek iniyoruz kızlı erkekli karışık. Yolda ya napacaksın statda sıkılırsın bitsin kız yanımıza gelsin birlikte takılırız falan dediler bende tamam dedim nolucak sanki stat da harbi tek başıma program bitene kadar patlarım ben. Sahile indik oturuyoruz saat 1 oldu program bitmiştir arıyorum kızı açmıyor, mesaj atıyorum dönmüyor aha dedim bittik fena kızmış, neyse dedim artik yapacak bir şey yok şuan tatil keyif yaparim yarin okulda görüşürüz nasılsa dedim. Akşam da aradım mesaj attım yine cevap yok. Bir gün sonra okula gidiyorum öğreniyorum ki gelmemiş cuma oldu sonra yine gelmemiş. Haftasonu yine mesaj aradim yok cevap. Pazartesi oluyor bir de bakıyorum ki kız okulu değiştirmiş :)
Onun üzerine de bu fotoğrafı çekiyorum. Acı ,keder hepsi bi arada resimde :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder