Hürriyet

2 Ocak 2016 Cumartesi

Rusya da ölüm gibi 1 hafta..

Arkadaslar merhabalar.. öncelikle göstermiş olduğunuz ilgiye çok Teşekkür ederim.
Bugün farkli bir durumdan bahsedicektim yalnız sabah rusya ile ilgili bir haber okuduktan sonra sizlere rusya da ki anılarımdan bahsetmek istedim. Çünkü haberde rus vatandaşlarının karakterlerinin birbirinden farklı olduğunu söylüyordu ve gerçekten de öyle bazılari çok yardimsever ki bir tane görebildim. Bazıları çok ırkçı bazılari dünya dan uzak habersiz boş takılan bazılari koyu dinci falan filan. Ilk gittigimde daha uçaktan iner inmez çıkışta direk polislerin dikkatini cektim çünkü sakallarim baya uzundu neyse ki tipten kurtardim. Havaalaninda moskova ya geçicez trene bindim yanima da benle ayni uçak ta gelen 30 yaşların da sarışın bir bayan oturdu. Bi 20 dk falan geçti sonra muhabbet etmeye başladık gideceğim hosteli falan sordum kızıl meydana yakın dedi bende o tarafa gidiyorum seni götüreyim arabamla Ben de tamam dedim. Çıktik terminal den arabasına gidiyoruz yemek falan yedin mi dedi yedim falan çok ilgilendi sonra bi de üstüne beni yarım saat gezdirdi moskova da sonra şurdan metroya bin bi durak sonra in dedi. Onlarin metro su da 100 yıllık falan yukarda m işareti var ama Ben müze sandim öyle bi metro durakları var. Neyse girdim içerisi karışık baya ve ingilizce anons falan da yok neyse ki biraz rusça biliyorum alfabeden falan anladım hangi durağa gidiceğimi. Ćiktim sonra birilerine sorayim dedim millet ingilizce biliyor ama milliyetci oldukları için konuşmuyolar çok sinir oldum ama iyi yanlarından biri her yerde free wifi var o sayede buldum gideceğim yeri gittim yerlestim. Sonra çikti geziyorum elimde marketten aldigim bikac bisey var yedim çöpe attim atarkende rüzgardan uçmuş gitmis arkadan birileri bağırıyor ama hiç üstüme alinmadim biri geldi omzumdan tuttu al bunu çöpe at dedi. Ben şok giderli falan konustu tek de değil tamam abi dedim 😀 1 hafta kaldim havaalanlarinda yattim metro da yattim ilerleyen günlerde devam edicem bu hikaye ye :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder