Hürriyet

16 Ocak 2016 Cumartesi

Şişman ama Sempatik

Arkadaşlarım herkese merhaba günaydın iyi haftasonları diliyorum :) Dün yeni bir blog yazamadım çünkü büt haftam yeni bitti ve efsane kötü haldeydim kafa dağıttım biraz  o yüzden özürlerimi kabul edin :) 'Şişman ama Sempatik' başlıklı yeni serimiz benim 10-17 yaşları arası halimi anlatacağım yazı serisi olmaktadır. Şöyle bir misal vereyim. 17 yaşımda bahar ayında arkadaşlarla Çanakkale'ye gidiyorduk bir 100 kilo varım o zamanlar dönüş yolumda üzerimde gömlek bir kaç düğmesi ilikli birden o düğmelerden biri ben artık dayanamıyorum dedi ve intihar etti patladı gitti düğme fırladı ayrıldı koptu benden. Nedeni tatlı göbişim :) sonra dedim ki tufan artık zayıflaman lazım ve 3 ay da tam 30 kilo verdim. Bu evrim sürecini ailemin arkadaşlarımın tepkisini anlatacağım ama şimdi başlara dönelim. Doğduğum da .. o kadar başa dönmeyeyim çok hikaye çıkar :) 10 yaşındayım 4.sınıf bitmiş yazın her müslüman erkeğin çocuğun başına gelen benimde başıma geldi ve bir şey oldu ben bir 10 gün falan pek fazla hareket edemedim. İşte o ara annem ne yaptıysa ben yemek başından kalkmaz hale geldim 10 yaşınızda 60 kilo olduğunuzu düşünün mayıs ayından eylül ayına kadar işte öyle bir şok bir bir şey oldu yani kimse anlam veremedi tek mutlu annem di o zamanlar. Çünkü 4 çocuğu arasında tek kilolu benim nedense seviyordu yiyen çocukları hala bile der ki keşke seni versem de yiyen bir çocuk bulsam alsam. Neyse 3 ayda o hale geldim tabi çocuğum o zamanlar dert ettiğim yok 17 yaşında o gömlek düğmesi fırlayana kadar tabi ki de. O 3 ayda 60 kilo olduktan sonra eylül oldu okul başladı benim yanaklar kırmızı şiş saçlar uzun millet tanımadı bu kim falan oldular. Ya 10 yaşında 40 beden kumaş pantolon giydim ben milletin şok olması normal en son ki pantolonum 50 bedendi duruyor saklıyorum :) Okul başladı tabi ben çok haylazım 1.sınıftan bugüne kadar çok şımarık geçti okul yıllarım ama hoca bile kızamıyor öyle bir durum, arkadaşlarım birşey diyemiyor çünkü şişmanım güçlüyüm vurur kırar parçalarım :) Şöyle tespitlerim oldu şişmanken ellerimi bağdaştırırdım bilinçli yapmazdım ama sonraları farkettim ki göbeğimi saklamak içinmiş. Ya ne yazık değil mi? Böyle daha çok tespitlerim oldu devam edeceğiz. Teşekkürler okuduğunuz için.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder