Hürriyet

17 Ocak 2016 Pazar

Hayallerinden vazgeçmek için ilk maaşın ne kadar olsun?

Bu başlığı illa ki yeni işe başlayacaklar için söylemiyorum. Çalışanlar için hayatlarından bir şeylerin eksik yada yanlış gittiğini, olduğunu düşünenler için de söylüyorum.  Ama şunlar okumasin onlar ki kendimi atarım bir işe alirim 3 5 bir şey evlenirim sonra emekli falan ohh keyfime bakarım diyenler ama bunları söyleyenlerin de hayali budur belki. Neyse 30 yıl veya daha kısa bir süre sonra pişman olacağın hayalinden vazgeçmek ve bunu şu düzen de para karşılığında satmak ne kadar kötü, acı verici bir şey. Eğer gerçekten bir hayalin varsa ve bunu bir maaş karşılığında satacaksan bana sat Ben vereyim o hayalin karşılığını. Ya da o zaman Ben hayalim den vazgeçmiş olurum ama bir hayal karşılığı bir kahve ısmarlayabilirim ne de olsa satacaksın ilerde onu. Yani demem o ki insanların koşturmalarını gördükçe diyorum ki bir çoğunun hayali farklı belli yüzlerinden gülümsemelerinden konuşmalarından.  Ama onlar kendilerinden vazgeçmişler tv karşısında akşam dizi izleyip gülen hüzünlenen insanlar olmuşlar. Böyle olmak istemiyorsanız hayalinizden vazgeçmeyin, kendinizi satmayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder