Hürriyet

4 Ocak 2016 Pazartesi

Rusya da ölüm gibi 1 hafta - 2

Sevgili , değerli okurlarım arkadaşlarım merhabalar iyi akşamlar. . Bugün Rusya anılarım dan bıraktığımız yerden devam edelim. Ilk gün planladığım gibi geçmedi booking de ayarladığım hosteli bulamadim ara sokak ta baska bir yer buldum ve 1 tane yatak boş vardi aldim geçtim artik yapacak birsey yoktu. Benle birlikte oda da 1 kız 2 erkek daha vardi oda 6 kişilikti kız rus erkeklerin biri iranlı biri amerikali pek fazlan konuşkan degillerdi. Neyse o aksam ciktim dışarı gece klubüne gittim canlı muzik falan çok güzeldi herkes sarhoş tek Ben ayıktım diyebilirim hatta şöyle bir olay oldu 8 kisilik bi grup vardi karışık kız erkek erkeklerden 3ü kalkti dans falan ediyorlardi sonra birden kavga ettiler bildiğin göz burun falan dağildi ve kimse ayirmiyordu daha sonra tekrar kolkola girip mekandan çıktilar kafalari baya iyiydi. Neyse 2.gün sabah kahvalti ya çiktim kızıl meydana adamların kahvalti kültürü yok yani girdim bi yere açık büfe vardi ama hiç kahvaltilik yoktu. Kuru pastalar, tatlılar, salatalar falan birde yaninda alkol yani bunlar kahvaltiyi böyle yapiyordu. Tek çay içen bendim orda digerlerinde önlerinde tatlı ve alkol baska birsey yoktu. Ve ödeme şekli de bizim gibi yedikten sonra değil, bölüm bölüm tatlılarin kismi aldiktan sonra orda ödüyosun, tuzlular diger kendi tarafinda  alkol yine öyle. Bende macera arıyorum tabi her bölüm den farkli farkli seyler aldim ( alkol hariç ) ve hiçbirinde hesap ödemedim bunu farkli bi sekilde havaalaninda da yaptim. 1 hafta falan bazı yerler haric pek hesap ödemedim. Akliniz da bulunsun dikkat ederseniz sorun olmadan siz de halledersiniz. Bir de dikkat ettigim bir sey vardi ki o da Rus bayan arkadaşlar.  Yani görebildiğim kadar söyleyebilirim ki arkadaşlar orda ki kızlar burda ülkemizde make oyuncu yani o kadar güzeller ve yanlarında ki erkekler ise burda ki bağcılar çocuklari abartmiyorum inanın.  Hatta şöyle bir örnek vereyim havaalaninda bir abiyle taniştim 35 yaşlarında antalya da masör kendisi. Neyse sohbet falan ettik dedim niye geldin benim hanım burda dedi. Dedim rus mu evet dedi. Dedim abi türkiye de kız mi yoktu niye böyle yaptin falan. Dedi ki türk kızlarin tribi çekilir mi ya burda hic öyle Bisley yok bunlar türk erkeklerine hasta ne istesem yapiyor şimdi dini nikahini yaptik sonra bana davetiye falan yolluycak artik burda yaşiycaz. Yaşayacaklari yerde sibirya da bir kasaba baykal gölüne çok yakin. Dünya nin en güzel yerlerinden sayılır. Dedim ne yapicaksin para falan çantaci açicam dedi hic bi yerde görmedim yoktu. Tabi şuan ki Rusya krizinde ne durumda bilmiyorum. Evet arkadaşlar 2. Gün böyle geçti bikaç olay daha var onlari da bikaç güne paylaşırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder