Hürriyet

12 Mart 2016 Cumartesi

10 Mart persembe günü

Arkadaşlar günaydın..iyi haftasonlari diliyorum.
8 mart salı günü yazdığım 10 Mart ile ilgili olabilceklerle, beklentilerle ilgili yazımın 10 Mart da olanları karşıladı mi neler oldu diye tekrar yazmak istedim. O gün 2 durumdan bahsetmiştim 1.cisi iki arkadaşın inanmak ile ilgili beklentilerinden 2.cisi ise ekonomi de dolar euro da olabilecek değişiklikten. Ikisi de oldu beklentiler beklenildiği gibi sonuçlandi. Ancak iki arkadaşın durumun dan uzun uzun bahsetmek isterdim ama söz verdim o yüzden yazamayacağım ama konuşulsa filmlere konu olur öyle bir olaylar olaylar :) ben daha çok 2.ci olaydan bahsedeceğim ve tavsiylerde bulunacağım. Dedigim gibi o gün borsacılar, ekonomistler bir şeylerin değişeceğini bir şeylerin başlangıcı olacağını bekliyorlardı ve oldu da. 10 Mart sabahı dolar 2.88 2.89 la güne merhaba dedi. Ve bu durum aslinda bazı şeylerin hem ülkemiz de hem de dünya da başlangıcı olacaktir. O da şöyle dir ki dünya da zaten bi güç var ve yeni yerler yeni güç elde etmek için de yeni senaryolar yapılıyor inşaa ediliyor ama buna girmeyeceğim. Sizlere ònerim risk almak isteyen var ise şuan dan uzun vadeli olarak doları takip edip bir karar vermenizdir. Malum bahar geldi ve ülkemiz doğusunda yaşananlar daha da artarak devam edecektir ve nisan ayı her seyin nereye gideceğini gösterecektir özellikle 15 nisan sonrası faizlerin düşeceği ve buna bağlı olarak dolar da konut larda bir yükselişin olacağı ve bunun uzun vadede olacağını söyleyebilirim. Yani risk almak istiyorsaniz bu aylar bir şeyleri yapmanın degiştirmenin tam zamanıdır..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder