Hürriyet

10 Mart 2016 Perşembe

Ne garip bir memleket olduk

Arkadaşlar git gide çekilmez dertli bir memleket oluyoruz sanirim ama sorun şu ki insanlar gerçeği görmekte zorlanıyor. Kimse de düşünmüyor ki ne güzel bir topraklarda yaşıyoruz doğusundan batısına. Millet toprakları için savaşırken bizim vatandaşlar kendi keyiflerine düşmüş, tahammülsüzlük diz boyu. Daha yeni az önce bir şeye tanıklık ettim ama hep başka şeyler planlarken bunları yazmak zorunda kalıyorum. Neyse Ben kaldırımda yürüyorum bir apartmanda kardeşimizin biri yemek getirmiş sipariş, zile basıyor, kadın kimsiniz diyor adam ise yemek siparişi diyor ama kadın ya kardeşim Ben siparis vermedim niye dogru zile basmıyorsun dikkat etmiyorsun diye cevap veriyor adam özür falan diliyor ama kadın uzatıyor bunlar bikac sn içinde oluyor Ben yürümeye devam ederken yani durup da dinlemiyorum. Kimse kimsenin değerini insanın insan olmanın değerini bastığı toprağın değerini kıymetini bilmiyor unutmuş yazık..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder