Hürriyet

9 Mart 2016 Çarşamba

Kahverengi Fötr Şapkalı Kız

İyi akşamlar arkadaşlar.. merhabalar. Bugün yazacaklarım geçen hafta pazartesi yaşanmıştır. Hemen o gün yazacaktım ama araya farklı farklı durumlar girdi yazamadım. Olay şu ki, pazartesi sabah kalktım 8.45 de ve metroya doğru yol aldım.. 9.30 da metroya bindim ve ilk defa çok yoğun değildi kalabalık değildi  metro bir de pazartesi günü ilginç dedim kendi kendime. Neyse geçtim oturdum.. o sıralar daha önce de okuduğum Dante'nin İlahi Komedyasını okuyorum Araf kısmını. Duraklar geçti.. bostancı ya geldik ve bir kız bindi. 1.70 boylarında beyaz tenli hafif kilolu, kahverengi fötr şapkası, üzerinde siyah trençkot, onun altında siyah bir bluz, siyah kumaş pantolon (paçası kıvrılmış halde) kahverengi çorap ve siyah ayakkabı. Böyle gelince benim dikkatimi çekti, ben metro da açılan kapı kısmında köşede oturuyorum. Neyse geldi geçti karşımda çaprazıma oturdu metro hareket etti ve kız elini çantasına attı. Çantasın dan bir kitap çıkardı ben hala ona bakıyorum ama bir türlü kafasını kaldırıp bakmadı neyse dedim kitabı okumaya devam ettim.. Kozyatağına geldik o ara kafamı bir kaldırdım o da İlahı Komedya'nın cennet kısmını okuyor.. vay dedim olaya bak, buradan bir şekilde bakar dedim aynı kitabı okuyoruz sonuçta bir şey yapmam lazım dedim. Sırıtıyorum, kitabı kaldırıp dikkatini çekeyim diyorum yok tık yok.. Yine neyse dedim kitabı okumaya devam ettim. Yenisahraya geldik.. ama metro bir an durağa gelmeden durdu.. biraz geciktikten sonra millet noluyor diye bakındı etrafına tam o sıra da o kız da kaldırdı kafasını benim olduğum tarafa doğru kapıya baktı.. bende hemen fırsat buldum ve kitabı kaldırdım işaret ettim.. noluyor der gibi kız bana baktı.. ama yine de dikkat çektim artık. Tam o sırada metro hareket etti yenisahra durağına geldik. Artık kızın aklına düştüm yani kaldırıp napıyor diye bakacak eminim ve tam geldik durağa kız da kaldırdı kafasını baktı bende ona baktım tebessüm etti bende güldüm. Sonra göztepeye geldik ve kızın yanında ki iki kişi kalktı..metroda çıt bir ses bile yok..bende kalktım hemen yanına oturdum kızın. Kendi kitabımı kapadım. Metro hareket etti..kız yanına oturdum diye bir tebessüm daha etti..ben o sırada hem burdan sonra ne yapacağım diye düşünüyorum hemde önemli bir dersim var ona da gitmem lazım umarım marmaraya gelir diye düşünüyorum. Sonra kitaptan bir kısım okudum,
Cennet ile cehennem arasında bir yerdeyim
Araf dayım.
kız ben böyle söylendikten sonra kafasını kaldırdı bana baktı yanaklarında ki gamze belilircesine tebessüm etti.. kitabı çantasına koydu.. dedim konuşacağız galiba..toparlandı bir bana dönecek sandım yüzünü bir de baktım ki ünalanda inmek üzere kalktı oturduğu yerden. Haydaaa dedim içimden kendi kendime. Dedim ki kendi şeytanımla başbaşa kalacağım sanırım. Ünalan'a geldik ve bir den kalktı yürüdü kapıya doğru dedim bakacak bakması lazım.. kapı açılmadı bir kaç sn geçti yine açılmadı.. ondan sonra döndü baktı elimi başıma götürdüm güldüm.. başımı bir kaldırdım hala orda.. kapı açılmadı bana baktı tekrar döndü ve bana doğru geldi yanıma oturdu.. çantasını kucağına aldı geldi yanıma oturdu.. Ama o dakikaya kadar yine hiçbir şey konuşamadık.. Bakıştık sadece, dedim umarım benimle iner gelir marmaraya nedense o an öyle düşündüm..sonra geldi çattı benim durak kalktım noluyor gibi baktı..bu sefer ben yürüdüm kapıya durağa geldim arkama baktım..dedim kalk gel be napıyorsun orada gel dersi ekiceksem bahanem olsun..kapı açıldı hemen çıkmadım biraz durdum sonra ötmeye başladı kapı. dedim yürü tufan.. çıktım gittim kapı kapandı ve orada kaldı kız..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder