Hürriyet

29 Mart 2016 Salı

Kahve İçmek

İyi akşamlar arkadaşlar..bu ara sınavlar yüzünden akşamları yazmak zorunda kaliyorum ve sanırım bu yüzden okuma oranım da biraz düşüklük meydana geldi ama kilit kitle kalıcı hep MaşAllah :)
Biz bilgimizin zekatını kullanarak veriyoruz ya bir şeyler yaparız ya okuruz ya yazariz. Kitabi elimize alıp boş bilgi için bakmayiz. Konu başlıkta ta bahsettiğim ve benim de tiryaki kısmına gelmeye başlamış iken yazayım dedim. Kahve içmek şuan ki gibi artık insanlara iyice sindirilmiş bir program gibi. Yani insanlar kitleler halinde hep aynı fikir de aynı hislerle kahve içiyorlar ki Ben ve benim çevremdekiler de öyle zaten. Ama kahve içmenin bu kadar bugun ki kadar halini alması 19.yy da başlar ve sömürgecilik üzerine başlar. Yani tabanında bir insan suçu olan bir sey bugun dünyanın her yerinde en yaygın kitlesel birliktelik olarak söyleyebilir. Yani derim ki insanlik suçu işliyoruz, tiryakisi olsak da. Bunun için yaygınca gidilen yerlere bakınız suçlu ise suçun temelinde var olmasını sağlayan ise onlardır... Kahve içmek böyle bir şeyle ne alaka de diyebilirsin ama Ben sana farklı bir pencere açtım, sen ister aç bak ister kapa...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder