Hürriyet

8 Mart 2016 Salı

10 Mart Perşembe

Arkadaşlar iyi geceler :) bugün de farklı şeyler oluyor hayat devam ettikçe her şey oluyor bir şekilde garip bir şekilde. Dün de çok değişik ve güzeldi mesela ki benim gibi biri bu ara özellikle çok yoğun iken yine de bir şeylerin olmasi tuhaf.. Yine saçma cümleler falan kurdum yine ne oluyor diyen olur elbet. Bu arada bugün gördüm ki yazılarımı okuyanların sayısı 3556 ya gelmiş mutlu oldum sevindim hadi devam bakalim. Neyse bu verdiğim tarih bugün bir inanç sorunu olmayan ama garip bir durumda olan iki kişinin birbirleriye değişik bir iletişim mi denir doğru kelime ne bulamadım ama öyle bir sey den ortaya çıktı. Bu tarih te bir kişi diğer kişiyi sabah 9 veya 10 da daha önce de karar verilmiş de olsa bu inanç yüzünden iptal olma sorunu ortaya çikardi normal de o saatte bulusacaklardı ama bir sey oldu farklılaştı durum sanırım öyle anlatıldı  çünkü. Yani bir kişi diger kişiyi normalde buluşacekken bir şey sorunu iptal olma durumu olsa da seni 9 veya 10 da metronun şu durağında bekliyeceğim gelmezsen inanmıyorsun demek sen bilirsin demekmiş bu kişiler o gün buluşacak mı bilmiyorum ama buluşurlarsa bana söylenincek şimdi bu ne kardeşim bunu niye yazdın ki diyebilirsin onu da şöyle cevaplayayım 10 Mart persembe günü ayrıca ekonomi de de bir kırılma noktasi olacak özellikle borsa da dolar euro parametresi durumun da bir kırılma olacak bu durum ekonmistler için sabırsızlıkla beklenmekte aynı sabırsızlık o bahsettiğim iki kişi arasında da var..bakalım kimlerin yüzü gülecek..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder