Hürriyet

6 Mart 2016 Pazar

Görmek ve Anlamak

Dostlar iyi geceler.. buğday'ın elif sırrından bahsedecektim bugün lakin benim bir an da olaya farklı bakarak yaşadığım bir şey oldu. Ve tuzağa düştüm. Neyin tuzağına.. nefsimin sanırım. Neyse olayı anlatayım sonra ne gördüğümü anlatacağım ama siz aynı şeyi anlar mısınız bilmem. Olay şöyle oldu bu sabah bi programa gitmek için evden çıktım metroya gittim ve metronun girişinde arkadaşımı bekliyordum ve beklerken biraz ayağını yere sürterek yürüyen 17 yaşında bir erkek kardeşimiz yürüyordu o sırada önümden geçti ve bende içimden birden tipe bak diye geçirdim o an nasıl ve neden öyle hissettim bilmiyorum ama birden öyle oldu çocuk merdivenleri inerken de birden öyle hissettiğim için üzüldüm neyse cocuk gitti arkadaşım geldi bir kaç dk sonra bizde aşağı indik bir baktım çocuk orda akbili yok geçenlere basar mısınız diyor neyse şöyle bir ayrinti vereyim benim akbilim de aylık kullanımlık yani bir kez basınca diğeri parayla oluyor bende içinde bir kaç tl var sanıyordum çocuğa dedim gel kardeşim benim akbilimi kullan dedim çocuk kullandı Teşekkür etti ve gitti o aylık kullanmış oldu Ben bastığım da ise para alacakti bir bastı yeterli bakiye yok dedi..Sonra haydaaa dedim birden cebim de de 20 tl var mecbur akbile attim 5 tl falan da olsa ayni şeyi hissederdim ama olay şu ki para degil mevzu arkadaşlar o çocuk indikten sonra en az 10 kişi falan daha indi ama hiç birinde yoktu benden aldı olay buranın arkasında ki sırrı görmekte o da şudur örnek olarak kanuni süt kardeşi yahya ya sürekli hızırı gõrmek istedigini söyler çünkü yahya hızır ile görüştüğü rivayet edilir olay uzun neyse hızırı kanuni görür ama tanımaz bilmez sonra yahya söyler onun hızır olduğunu sen görmek istedin der o da sana göründü..lafı uzattım yine sözün özü içinden ne geçerse veya ne dilersen onu ya anında bedelini ödersin yada ödediğindeile bile farkedemezsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder