Hürriyet

3 Şubat 2016 Çarşamba

17 Kadıköy-Pendik

Değerli okur kardeşlerim, arkadaşlarım bu başlıkta yazımı yazmaya başlamadan önce beni takip edip okuduğunuz için ve bazılarınızda yorum yaptığı için Teşekkür ederim. Anadolu yakasında yaşayan her 3 insandan birinin mutlaka bindiği bu halk otobüsüne bende binerek kendimi özel hissettim. Bu hat boyunda yolculuk yaklaşık 1bucuk saat sürmekte ve bu yolculuk sırasında hayatınızda binmeden anlayamacağınız şeyler olmakta. Şimdi tabiki de metrobüsün ve 500t gibi araçlarin yaninda bir hiç gibi kalsa da yine de kitaplara konu olur, askeri ve polisiye okullara ders olur. Şöyle ki kadıköy den bindiğiniz minibüs yolundan gittiğiniz için her türlü tipi görmeniz mümkün. Bir anda birbirini tanımayıp siyaset konuşan amcalar, ayni sekilde birbirini tanimayıp hastaliktan bahseden teyzeler, okulla ilgili konuşan gençler, kulaklık kulağında olup ama müzik dinlemeyen kişiler (ben) sevgilisini kadıköy de birakip gurbete gidenler, annesinin babasinin yanina gidenler, hasta çocuğunu yaşli elleriyle hastaneye götüren anneler. Ve bunlarin hepsini Ben dün gördüm. Ayrica öyle bir nizam var ki her biniş ve inişde askeri okullara ders olacak nitelikte Ben böyle bir düzen görmedim. Her birinizin bir gün binmesi ümidiyle yazımı bitiriyorum. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder