Hürriyet

22 Şubat 2016 Pazartesi

Cansel...

Arkadaş.. insanlar ne garip ya anlam veremiyorum, veremiyoruz.. Senin annen, kız kardeşin, teyzen, halan eşin dostun yok mu be kardeş.. kardeş bile nasıl dedim yazdım bilmiyorum. Bu durumun okulla, gelişmişlikle, hiçbir şeyle alakası yok. Bir önce ki minübüsçü bu öğretmen. Sen nasıl öğretmensin ya bu nasıl bir düzen. Bunun dinle de alakası yok. Kalp ile alakası var..bunlar nasıl hemcinslerim bunları hemcinslerimiz ise bu topraklardan çıkan Nazım Hikmet, Cemal Süreya, Edip Cansever.. bunlar kim o zaman? O Nazım ki bir şiirinde Kadınlar dan bahseder;

Ve kadınlar,
bizim kadınlarımız:
korkunç ve mübarek elleri,
ince, küçük çeneleri, kocaman gözleriyle
anamız, avradımız, yarimiz
ve sanki hiç yaşanmamış gibi ölen
ve soframızdaki yeri
öküzümüzden sonra gelen
ve dağlara kaçırıp uğrunda
hapis yattığımız
ve ekinde, tütünde, odunda ve pazardaki
ve karasabana koşulan
ve ağıllarda
ışıltısında yere saplı bıçakların
oynak, ağır kalçaları ve zilleriyle bizim olan
kadınlar,
bizim kadınlarımız.

    Bunları yapanlara tek çözüm ağır ceza Hadım Ey Hükümet!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder