Hürriyet

6 Şubat 2016 Cumartesi

Sıtarbaks

Arkadaşlar iyi haftasonlari diliyorum herkese
Bugun yine düşündüğüm konu disinda yazmak zorunda kalacağım. Çünkü az önce denk geldigim bir olayi aktarmak istiyorum. Ama öncelikle bir tarif de bulunmam gerek. O da Sıtarbaks a mac leri ile gelen pelinsu ve berkecanlar var ya onlar. Artik her yerdeler nasil olduklarini biliyorsun. Gelir bir lattesini alir 12 den 5 e kadar o koltuğu esir alir iste o. Benim denk geldigim bir berkecan idi. Mac önünde bir taraf da iPhone 6 plus oturmuş. 30 yaşlarinda 1.80 boylarinda hafif kilolu bir abimiz. Ters olan taraf ise bu artik bir ûst sinifa çikmiş. Birde ayakkabisini çıkarmis uzatmiş diğer koltuğa. Millet tabi rahatsiz sonuç olarak. Benim yaşlarda orada çalişan cocuk geldi adamin yanina. Efendim dedi bu efendim lafına da ayarim güya kölelik kalkti. Neyse efendim hoş bir görüntü olmuyor lütfen ayağinizi indirip ayakkabinizi giyermisiniz diye söyledigi anda vay sen misin bunu söyleyen. Ilk önce senin patronun kim o gelsin sen kimin senin adin ne indirmiyorum. Biz de bakiyoruz tabi size noluyor kendi isinize bakin derken bir kaç dk içinde adam kendiliğinden kalkti gitti. Yani demem o ki pelinsu  ve berkecanlar artik kendinizi serbest birakin özgürlüğün tadını çıkarın ya hu!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder