Hürriyet

12 Şubat 2016 Cuma

Fakirler neden iphone kullanır

Okurlarım, sevgili dostlar güzel cumalar ve şimdiden iyi haftasonları diliyorum. Bu yazımla beni yargılamayın bir sınıf ayrımı yaptığım yok sadece eleştri olarak görün. Ama her şey herkesin hakkı teknoloji, para, güç bunlar herkesin olmalı elbet ama elde yokken zorlamaya da bir anlam veremiyorum. Dün metrodayken gördüğüm ve daha önceleri de görüp şaşırdığım olaylar vardı. Mesela dün metro da bir adam gördüm 35 yaşlarında falan elinde iphone 6 vardı.. olabilir buraya kadar sorun yok ama abimizin ayakkabıları paramparça delik falan.. olabilir elbet bir sebebi vardır diyorum. Ama daha sonrasında ve öncesinde böyle karşılaştıklarımız hepimizin oluyordur. Yine öyle olaylardan biri bebek te geçenler de bebek kahve var bilen bilir orda kahvaltı yapıyorum, birde çaycı geldi daha 18 yaşında belli onun da elinde iphone 6. Kardeşim al sana alma diyen yok.. ama rızık dediğimiz öyle değildir.. onu nasıl kullandığın senden kimlerin ne beklediği de önemli. Millet evdekilerin kardeşlerinin, çocuklarının, annesinin ve babasının ve dışardaki garibanın bile hakkını iphone alarak harcıyorlar helal olsun der ayakta alkışlar yazımı bitirir, saygılarımı sunarım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder