Hürriyet

21 Şubat 2016 Pazar

...bekleyen veya taşıyan erkek

Arkadaşlar iyi akşamlar..bugün aslında başka bir meseleden bahsedecektim lakin 2 olaya tanıklık ettim ve dedim ki şunları bi anlatayım. İlk önce aklımda başka bir şey vardı, ama daha sonra bir şey gördüm dedim bunu bugün yazayım kısmet olursa onu da başka bir gün yazarım. Başlıktan da anlaşılacağı üzere hemcimslerimi ilgilendiren bir durum ama siz bayanlar, kadınlar, prensesler, kraliçeler, pelinsular hepiniz de okuyun bunu yaptırmayın bu garip erkeklere. Ey benim erkek kardeşlerim, dostlarım, yoldaşlarım, romalılar şunları yapmayın diycem ama belki zamanında ne yazık ki bende yaptım ama artık yapmıyorum. Konumuza geleyim ben, bugün metroda max 16 17 yaşında genç bir çiftimiz bindi metroya eve dönüyordum öyle denk geldi. Bir baktım benim erkek kardeşim kız kardeşimin çantasını taşıyor, sırtında da kendi çantası.. dedim kızın elinde falan bir şey vardır bir şey olmuştur bir kaç dakikalık delikanlı kardeşim taşıyordur..ama nerde kız telefonuyla oynuyor çocuğun sırtında kendi çantası kucağında ise kız arkadaşının çantası taşıyor garibim yoldaşım. Ah dedim içimden kendi kendime daha küçükken ele geçiriyorlar biz garip erkekleri..neyse indiler ama hala benim boynu bükük kardeşim taşıyordu çantayı. Buradan hem bunları yapan hemde tuvalet önlerinde, gratis önlerinde watsons önlerinde, metro köşelerinde, otobüs duraklarında, cafelerde bekleyen (bunları her türlü çoğaltabiliriz) kardeşlerime sesleniyorum.. Kendinize gelin, boyun eğmeyin.. desem de bir şey değişmez günü gelir bende yaparım garip insan o an ne yaptığını anlamıyor. büyü yada başka bir şey sanırım.. neyse bunlardan bahsetmek istedim. İyi akşamlar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder